Grattis lilla du

Idag skulle min fina mamma ha fyllt 72 år. Barnen och jag hämtade Fredrik på jobbet och åkte tillsammans till minneslunden. Vi tände ett ljus och Saga hade med sig en teckning som föreställde mormor som ängel. Det är en tung dag, skillnaden mellan idag och samma dag för ett år sedan är gigantisk, mina föräldrar finns ju inte längre. Häromdagen fick jag höra en boktitel som säger allt: "Jag trodde inte hon skulle vara död så länge". Jag trodde inte DE skulle vara döda så länge, det är precis så det känns.


Trots allt det dystra så får jag inte glömma bort de som lever. Idag fyller även barnens kusin Oscar ett helt år! Grattis till dig också, gubben!

Kommentarer
Postat av: Elin

ja jag längtar som bara den.. hehe. tror det blir ganska mycket vitt men vill ändå att det ska va hemtrevligt och personligt så får väl satsa på massa "varma" detaljer och så. har sett en snygg serie med vita möbler på ikea men den var dessvärre dyr (självklart) så vi får se vad det blir :)

2009-11-03 @ 12:17:26
URL: http://elin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0