Snö

Idag snöar det något kolossalt. VI har lovat barnen att ge oss ut och åka pulka. Ska även se om isen är plogad/spolad på fotbollsplanen för då ska Saga prova skridskorna igen.

Efter ett par skapliga dagar så känns det tungt idag igen. Känner mig nostalgisk och tänker på mina föräldrar hela tiden. Såna där tankar som inte gör nåt gott egentligen... Så här kommer det väl att vara. Snart börjar det riktigt tunga med begravning och lägenhet, måste försöka samla lite energi och mod inför det.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Veggomamman

Lite energi kan du få av mig. Säg bara till så ska jag mobilisera lite. Solen som varit ute nu ett par dagar har gjort gott :-)



Kram

2009-01-03 @ 21:04:42
URL: http://veggomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0