Varierad helg

Ja, den här helgen började INTE bra men hade en väldigt bra avslutning.

I fredags var jag hemma och vabbade eftersom Saga hade maginfluensa. I fredags kväll fick jag själv det och låg i stort sett hela gårdagen också. Urk.

Idag däremot har det hänt lite mer saker. På förmiddagen stressade vi iväg kl 10 eftersom Saga skulle på dansen. Jossan och jag hängde med och blev avsläppta vid Maxi. Vi skulle ju på kalas på eftermiddagen och pga alla sjukdomar så hade vi inte hunnit köpa några presenter ännu. Josefine var helt underbar att ha med i affärerna idag och hon var med och valde presenterna. Det märks att hon börjar bli "stor" nu. På eftermiddagen åkte vi väg till kalaset och barnen hade jättekul!! Jag också eftersom det var min kompis Elins dotter som fyllde 4 år. Idag fick jag äntligen se lille Jacob för första gången. Han är ursöt! :o)

I morgon hoppas jag det blir jobbet igen men det är osäkert för Josefine är väldigt kladdig i ögonen. Håll tummarna!

Vi ses

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men Lotta, vad är det som har hänt? Sag att du hade en blogg där du pratar om stödsamtal. Har dina föräldrar gatt bort?

Det känns dumt att skriva till dig via mail om det verkligen är sa, hade hellre ringt men nu är det sent och inte har jag ditt nummer heller.

Om du inte vill skriva om det förstar jag.

Om du vill kan du lämna ditt tele nr sa ringer jag gärna till dig.

Kram till dig och hela familjen

Annelie

2009-03-08 @ 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0