Torsdag

Inatt fick Saga maginfuensa. Snart finns det inget kvar av henne, hon är SÅ SMAL! :o( Hoppas att det får vara lugnt efter den här omgången nu så att hon hinner återhämta sig. Nu hade hon visst hög feber också, sa Fredrik.

Själv sitter jag på jobbet. Har egentligen slutat men väntar på att systeryster ska ringa så vi kan åka tilll lägenheten. Idag ska vi vara där alla tre. Det blir bra för då kan vi dela upp de sista sakerna. Sen är det bara möblerna och städningen kvar.

BTW, det är väldigt skönt att vara tillbaka på jobbet. Nu när jag har varit borta ett tag så börjar man inse hur mycket man faktiskt tycker om gänget! Jag är lyckligt lottad som har en så bra arbetsplats! Och nej, Hjärnkanslern, det är INTE fjäsk! ;o)

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Tina

Stackars krake...:(

Hoppas hon snart blir bra.



Vi hörs, puss o kram på dig...

2009-02-05 @ 15:15:33
Postat av: Elin

halloj! jo det slutar nog med att jag gör så ändå, det ska ju kännas kul att resa :) usch vad jobbigt med maginfluensa, ni har ju varit sjuka tillräckligt.. hoppas det inte blir så långvarigt! kram

2009-02-05 @ 19:08:04
URL: http://elin87.blogg.se/
Postat av: Veggomamman

Tar det aldrig slut?? Inte maginfluensa också. Det kan inte vara sant....förstår att hon magrat av en del efter alla sjukdagar. Ni får mata henne med lite fetare mat. Avokado, nötter och mandlar, fetare mjölk och yoghurt mm. Så att hon inte tappar för mycket fett.



Jag håller med om att det är en bra arbetsplats, och det är helt sant och inte heller ngt fjäsk. Jag trivs och har faktiskt aldrig varit på ngn arbetsplats så här länge i hela mitt liv :-) Det är ett bra betyg kan jag säga.



2009-02-05 @ 19:54:35
URL: http://veggomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0