Så var det dags igen....

I morse kräktes Josefine. Och igen och igen och igen osv. Stackars liten har kräkts hela dagen och nu på kvällen fick hon feber. Nu ligger hon och sover men lite orolig blir man ju eftersom hon inte fått i sig så mycket vätska.  Nu återstår att se om vi andra får det också eller om vi slipper eftersom vi hade maginfluensa för några veckor sedan. Tycker synd om kusin Elin som kanske åker på det också. Hon sitter nämligen i ett flygplan på väg till Nya Zeeland nu. Vi var ju där på kalas igår eftersom Henkabenka fyllde 17 år.

Samtalet jag hade idag gick bra! Det känns som om han faktiskt kommer att kunna hjälpa mig framåt. Jobbigt är det förstås men det tar jag "gärna" så länge det går framåt.

Nu ska jag baka scones!

Kommentarer
Postat av: Veggomamman

Det är inte sant, inte sjuk igen.



Attans också. Hoppas ni andra slipper.



Hos mig är kära U sjuk med feber och förkylning. Ligger hemma och sover. Jag vill INTE bli sjuk igen.



Bra att samtalet kändes bra. Det är viktigt.

2009-02-27 @ 07:13:50
URL: http://veggomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0