Nästan vardag

Så har man varit på jobbet två hela (nåja hela halvtids-) dagar redan. Det känns riktigt bra att vara tillbaka även om jag inte har arbetat något ännu. Har mest sysslat med allt praktiskt som har halkat efter som lönerapportering mm. Det är mååånga sjuka så jag har fortfarande inte träffat alla men det känns bra att ta några i taget. En spännande sak jag håller på med är ett IDI-test där 6 personer får fylla i uppgifter om vilka ord som de tycker bäst beskriver mig och mitt beteende. Även jag ska gör samma uppgift. Detta mäter en persons beteende - som det uppfattas av andra. Spännande värre!

Idag skiner solen. När jag kom hem från jobbet bytte jag bara kläder och tog sedan en promenad till handelsträdgården och köpte tulpaner. DET är vårkänning! :o) Nu ska jag strax hämta tjejerna på dagis. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0