Tant?

Ja, det är den stora frågan.....blev jag tant i tisdags, har jag varit det länge eller kommer jag aldrig att bli det? Jag måste säga att det beror lite på dagsformen hur jag känner mig. :o) Inte har jag krisat nåt nämnvärt heller (tror jag, rätta mig om jag har fel). Jag hoppas iaf att jag har haft min beskärda del av kriser det här året!

Imorgon ska jag hämta ungarna på dagis redan vid 12-tiden. De ska få följa med mig tillbaka till jobbet eftersom jag och min kollega ska bli firade. De har längtat efter att få komma tillbaka till mitt jobb så i morgon passar ju alldeles utmärkt!

OM nu inte Saga är sjuk i morgon....ikväll hade hon 37,9, lite huvudvärk och lite halsont. Hmmm..... :o(

Är det förresten någon som har tips på hur jag LÄTT får tag på tigeröron och tigersvans (till Saga, inte till mig själv). Det ska vara Djungelboken-tema på dansuppvisningen. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0