Billbäcks, here I come!

Idag bev jag uppvaktad på jobbet. Var hemma och vabbade men Saga var så pass pigg att de kunde följa med mig. Först var vi på McDonalds och åt och sen köpte vi nya skor åt Josefine. Meningen var att vi skulle åka till mitt jobb sen men vi var alldeles för tidiga så vi hann med en sväng till minneslunden också. Josefine har stora bekymmer med att förstå varför mormor och morfar är i jorden. "Kan vi inte gräva upp dom då?" Gumman.

Väl på jobbet fick vi tårta och JAG FICK ETT PRESENTKORT PÅ BILLBÄCKS PLANTSKOLA!!! Tjohooo, vad glad jag blev. Nu du Lisa, kan jag också shoppa loss lite. :o) Jag har redan en lista på vad jag vill köpa, återkommer till den!

Hemma hann jag med att rensa ogräs och beskära rosorna. Najs. Nu sover barnen och vi ska snart slänga oss i soffan. Skööööööönt med fredag.

Välkommen hem Elin! Kan inte ha varit en skön hemresa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha yes alltså! Gå loss riktigt ordentligt där bland alla plantor, krukor och dyligt det är du värd! =)

Och ungar alltså, herregud, gräva upp dem!? Kan ju inte låta bli att sätta frukosten i halsen och garva. Lilla pluttisen

2009-04-25 @ 08:26:56
URL: http://mybloodysunday.blogspot.com/
Postat av: Elin

Tackar, njae har nog varit med om skönare flygresor :P

2009-04-25 @ 10:32:16
URL: http://elin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0