5 år!

Ja, min stora lilla tjej har redan blivit fem år. Helt ofattbart. Hon har blivit firad 5 gånger faktiskt så hon är nog nöjd, hoppas jag. Igår avslutade vi firandet med kalas för dagiskompisarna. Det var.....livat kan jag säga! :o) Efter alla prinsess- och barbielekar (och en och annan billek för den enda grabben som var bjuden) så avslutades kalaset med en skattjakt ute i trädgården. Alla barn fick egna skattkartor som Fredrik och Saga hade gjort och vid det röda krysset fanns en godispåse såklart! :o) Alla barnen hittade någon påse även om det inte alltid var deras egen, hehe.

Bland alla saker hon fick så utmärkte sig nog Arielbarbien som sjunger när man trycker på halsbandet (ååååh), piratlegot (med skattkista och allt), en veterinärbarbie ("och jag som ska bli det när jag blir stor") och prinsessklänningen. Och kickboarden från farmor och farfar förstås! Den åker hon på så fort hon får tillfälle. :o)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gullungar!

Fast idag vet jag nån mer som fyller år minsann, inte hur många år som helst heller och det ska väl firas med bravur snart. ;)

Stort grattis från mig!

Kram kram

2009-04-21 @ 10:19:31
URL: http://mybloodysunday.blogspot.com/
Postat av: Veggomamman

Hipp hipp hurra får två töser. En yngre i efterskott och en bara ngt äldre som fyller idag :-)





Grattiskramar



2009-04-21 @ 17:37:37
URL: http://veggomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0