Segt...

Nu är det segt! Vi har varit sjuka och förkylningen vill inte ge sig (=på gång igen?). Jag är tröööööött eftersom Josefine har börjat komma in till oss mitt i natten igen. Med båda barnen på sig (Saga kommer nästan varje natt), blir det väldigt trångt och svårt att sova. Men jösses vad jag klagar!! Det finns en mängd roliga saker ju:

* Det är VACKERT VÄDER!

* Jag har börjat gräva om min hallonrabatt

* Om några veckor åker jag till Åland med jobbet

* Om några dagar får barnen en ny kusin! :o)

* Om några dagar får barnen en ny liten kompis! :o)

* Snart kan jag göra sylt med egenskördade björnbär

* SNART ÄR DET JUL!! Haha, nävars men börja planera inför julen kan man ju göra iaf!

Hoppas ni andra har det bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0