Lugnt....ett litet tag!

Sådärja! Disken är avklarad och barnen sitter framför Bolibompa. Lugnet lägger sig för ett litet tag här hemma, ända tills Josefine tröttnat på att sitta still och börjar springa runt och reta Saga (som vanligt). :o) Ikväll är Fredrik på bio, nya Bondfilmen tror jag det blev.

Annars är det faktiskt kaos här hemma. Vi håller på att fixa i ordning vårt sovrum så sängarna + resten av grejerna står bakom soffan i tv-rummet. Sängarna är staplade på varandra så gissa om det är svårt att få Jossan att låta bli att hoppa i och från dom. (Det där blev nog rekord i antal "att" i en mening) Nåja, sovrummet blir finfint iaf, även om det är en del kvar. Får väl lägga ut före/efter-bilder sedan.

I morgon kväll åker vi till Göteborg. Fredriks faster ska ha 70-årsfest på lördag. Det ska bli kul att träffa den delen av släkten, det är inte ofta. Dessutom får vi ju ÄNTLIGEN träffa barnens nya lille kusin Oskar. :o)

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Veggomamman

Självklaft vill jag se bilder på sovrummet!!



De åker till letland ett par gånger om året så har du grejer är det bara att hojta till. Jag kan ta reda på om det går att lämna det inne i stan. Så slipper du ta dig till en bit utanför min stad på landet där vi lämnade allt ikväll.



Kram

2008-11-13 @ 20:13:59
URL: http://veggomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0