Första besöket

Idag var jag och mina systrar hemma hos mamma och pappa första gången utan dom. Det var....tungt men det gick. Vi gjorde inte så mycket förutom det absolut nödvändigaste. Det kommer att bli många besök där innan vi låser för sista gången. Många minnen som ska upp till ytan igen...

Vi har bestämt att vi alla ska vara tillsammans på nyårsafton. Då slipper alla sitta ensamma hemma var för sig eftersom ingen är på festhumör. Det kommer att bli bra. Mamma och pappa skulle ha varit jätteglada över det också. Jag är tacksam över min familj.

Tack alla ni som stöttar på ett eller annat sätt, det känns riktigt skönt att veta att ni finns därute även om jag kanske inte hör av mig till alla just nu!

Kram

Kommentarer
Postat av: Veggomamman

Du hör av dig när du vill och hur du vill om vad som helst när du är redo.



Kram!!!!!!

2008-12-30 @ 10:48:46
URL: http://veggomamman.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja det skulle de sannerligen ha tyckt om! Skönt att veta att ni firar ihop så ni inte sitter hemma i ensamhet.

Gör det bästa av nyåret och ha det så fint!

Kram

2008-12-30 @ 11:21:51
URL: http://mybloodysunday.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0