Tyngdlös och utan stress

När jag fyllde år fick jag ett presentkort av Fredrik till Norrköpings floatingcenter. 30 minuter massage och lika länge i floatingtanken. Idag var det så dags och jag fick börja med massage. Den var helt underbar och jag blev totalt avslappnad. Jag svajade fram när jag gick vidare till floatingtanken. Efter dusch och tvättning av hår gick jag då ner i "ägget". Jag har alltid undrat om jag skulle våga mig ner i en sån tank eftersom jag såg ett Simpsons-avsnitt där Homer och Bart blev instängda i en likadan en gång. Ja, jag vet, det ÄR löjligt men så är det i alla fall, hehe.

Nåväl, det finns inget lås på tanken, panikknapp finns och även knapp för ljus och fläkt.  Alltså.....det var tokskönt!!! Man bara flöt omkring och kände sig tyngdlös. Kan verkligen rekommendera det varmt och jag tänker minsann göra om det. Enda kruxet var att jag blev rejält sjösjuk efteråt men det gick över på en timme. Nu sitter jag här med nyknådad rygg och är inget stressad alls. *nöjd*

image42

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh va härligt, vill verkligen också prova det där, ser rikitgt skönt ut :)

2007-05-24 @ 22:17:09
URL: http://elin87.blogg.se
Postat av: Anna

ooo shiiit va skönt! har sett det på TV ett par gånger, dock inte på the simpsons haha ;D det ser verkligen Grymt nice ut! :O

2007-05-24 @ 23:39:20
Postat av: Veggomamman

G*R*A*T*T*I*S
i efterskott då :-)
Har aldrig provat på floating, men skulle gärna göra det.
Kram

2007-05-26 @ 09:17:28
URL: http://veggomamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0