Hundar och blommor

Idag har jag, barnen och syster Lena varit på en handelsträdgård och köpt blommor. Det var en rolig utflykt för förutom blommor så fanns där hästar och hundar också. Saga sprang omkring och ropade på hästarna men de var rätt lata för ingen av dom gjorde nån ansats att vilja hälsa till Sagas stora besvikelse. Däremot svarade alla tanter och farbröder glatt när hon promenerade bredvid dom och konverserade lite. :oD

Josefine tyckte det var roligast att gräva i jorden (och blommorna).  Nåt hon däremot INTE tyckte var så kul var den barnkära hunden i samma storlek som henne som glatt började slicka henne i ansiktet. Stackars lilla fian var inklämd mellan ett bord och en stol så hon tyckte det var rätt otäckt. Det gick dock över när hon fick en kaka...

Själv kom jag hem med lite nya blommor och ett löfte att komma tillbaka om ett par veckor. Nu har jag planterat de växter jag köpte i den nya slänten och det blir så fint så.

image35
Fina blommor och dotter full av bus


image36
Josefine väntar på att bli borstad med vår sopborste....tokfian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0