Så mycket på så kort tid

Nu har jag inte skrivit på några dagar pga av att jag inte hittade sladden till kameran men nu så! Sladden låg för övrigt där den brukar ligga men NÅGON hade lagt en hög med skivor på den. Hrmpf.

I lördags var vi hos Paula och badade i deras pool som vi hade sagt. Eller Saga och Märta badade och vi tittade på. Det var jätteskoj, tyckte Saga!

image48

image49


image51
Vi fick lunch också, pastasallad, mums!

image50
Två hungriga tjejer


image52
Josefine tyckte studsmattan var superskoj!

I söndags hade vi en trädgårdsdag och det var supermysigt! Igår hade jag och ungarna också det mysigt. Vi var på mormor och morfars land hela dagen och på kvällen fick Saga hjälpa Fredrik att måla i lekstugan medan Josefine tog sig ett dopp i båten. :o)

image57
Regnmätaren är skoj tycker Josefine...

image54
Djupt koncentrerade i skapandet av kottkossor

image55
Morfar och jag har det så bra, tralala.

image58
Med spik och en tråd skapas en hage till kossorna

image53
Så här snyggt blev det! :o)

image61
Vattna måste man en sån varm dag

image60
Nu ska här diskas! En stolt Saga hjälper mormor att bära vatten.

image62
Det här var ju skoj!

image56
Kolla, det BLIR rosa!

image66
Tjohooooo, vad det här är kul!

Idag på förmiddagen var jag och J  med Tina och Noel och shoppade. En lunch hann vi med också innan det var dags att hämta Saga på dagis. På eftermiddagen kom Carina med Elias och Felix. Det var full rulle från de klev in tills de åkte. Kul! :o)

image63

image64

image65

Kommentarer
Postat av: Veggomamman

Kommer gärna och provligger er hängmatta. Får väl kolla på lekstugan, den är ju röd :-)
Du och din pappa är lika, men det har du säkert hört förut.
Kram

2007-06-05 @ 23:41:33
URL: http://veggomamman.blogg.se
Postat av: Veggomamman

Klart jag kan komma förbi ngn gång. Det vore kul! Med töserna antar jag. De är hos mig jämna veckor.

2007-06-06 @ 09:29:33
URL: http://veggomamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0