Hurra, hurra, hurra, hurra

Idag fyller Fredrik år! Jag började med att försova mig och hade cirka en kvart på mig att ta hand om båda barnen samt förbereda frukost på sängen till honom. Det blev sådär men han blev väldans glad för presenterna i alla fall. Vi kom på den briljanta idén att han skulle jobba halvdag och så skulle vi göra nåt hela familjen på eftermiddagen. Sagt och gjort, Saga fick vara hemma från dagis och så packade vi in oss i bilen och åkte till Söderköping. Började med att kolla båtarna vid kanalen och sedan leka lite vid slussen. Därefter blev det Smultronstället, mums, tyckte vi alla. Mätta och glada fortsatte vi vår promenad genom stan. Den är sååå mysig på sommaren. :o) När det hade gått lagom tid så styrde vi kosan till La Uva och åt tapas. Wow, vad det var gott!! Det blir definitivt fler besök där i sommar!! När vi kom hem så fick barnens kväll avslutas med ett bad och vår med lite vin. ;o) Flaggan är nu nertagen igen och det är dags att sova...

Kommentarer
Postat av: Veggomamman

Välkommen tillbaka :-)
Men säg till innan ni kommer nästa gång så kanske jag och töserna kan hänga på.

2007-06-14 @ 23:25:35
URL: http://veggomamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0