Storbak

Och det är utan särskrivning för annars hade jag ju förstås menat nåt annat! ;o) Efter att ha lämnat barnen på dagis åkte jag hem och invigde hushållsassistenten jag fick med mig hem från mamma & pappa. Äntligen bakar jag "mammas limpor" eller numera "mormors limpor". När degen stod på jäsning gick jag en rask promenad och nu så står första plåten i ugnen. Lite spännande är det eftersom det är första gången jag gör detta bröd. Brukar inte baka alls men tydligen så blir det 6 limpor till en kostnad av ca 20 kronor och DET är bra! Och mycket gott! :o)

I eftermiddag ska jag och barnen till min kompis Elin och hennes barn. Det var evigheter sen vi pratade ordentligt så det ska bli skoj! Det ska bli extra roligt att få titta lite närmare på Jacob, minstingen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ah, mormors limpor kor jag stenhart pa darhemma, numera med min assistent som jag fick i julklapp. =)

Hoppas ni har det fint darhemma.

Kram!

2009-03-06 @ 16:18:02
URL: http://mybloodysunday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0