Snö igen!

Efter att ha närt ett hopp om att våren var på väg så fick jag tji idag. Det är helt vitt ute och det snöar för fullt! Gaaaah, jag vill inte ha mer snö nu! Blä för att skotta, för snöiga skor och tjocka overaller!

Det blev inget dagis idag för Josefine har inte varit tillräckligt pigg för det. Frågan är om hon är det i morgon heller men de kan ju alltid gå en kortare dag, bara för att få se nåt annat. Eftersom jag inte får ta tempen på henne så vet jag inte heller om hon är helt feberfri, lite småvarm kan man ju vara ändå liksom....

Måste förresten passa på att gratta Niklas som blir 19 år idag! Hipp hurra! :o)

Kommentarer
Postat av: Veggomamman

Kan väl inte rå för att du inte noterar ett finger som glimmar så fint så... ;-)

2009-03-03 @ 20:06:02
URL: http://veggomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0