Friday night...

Jorå, så sitter man här på fredagskvällen framför datorn och är lite smålullig. Fredrik spelar XBox och TIna finns på MSN så jag känner mig rätt trygg! Hahaha. ;o)

Har ju börjat jobba halvtid nu och det känns bra. Visserligen är jag trött som få men det funkar nog. Jag vet ju varför.... Ska iaf försöka ta det luuugnt ett tag.

Helgen då...i morgon har vi INGET planerat och det känns jätteskönt. VI har lite saker vi ligger efter med. På söndag ska vi på teater. Pettsson och Findus blir det och hela familjen ska gå. Det ska bli mysigt.

Ha en trevlig helg, det tänker jag ha!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ah, aningar om varen later fantastiskt harligt, da har vi nat att se fram emot, varen ar ju faktiskt det basta med Sverige!

Ha det sa himla bra och halsa karln och barnen!

Kram Lisa

2009-03-17 @ 12:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0