Remember me?

Nu är jag iaf här ett litet tag och tänkte dela med mig av lite semesterbilder för det tycker ju alla om, eller hur? ;o) Vi har en toppensemester förutom lite sjukdagar och sånt och det bästa är att den inte är slut ännu, hihihi.

Vi började med att ha några riktigt härliga baddagar vid Älgsjön.












Och lite hemma...





Lite bakning hanns också med en regnig dag


"Har jag sagt att jag ska vattna så ska jag vattna..."


Därefter åkte vi en tur till Göteborg!

Så här trött blir man om man badar i havet en hel eftermiddag



Liseberg avverkades en av dagarna, det var skoj!

















Kolla, inga händer!!



Tagen på bar gärning






Lite sång (som vanligt)



Efter Göteborg tog vi det lugnt en dryg vecka men sen for vi iväg och tältade
i Västervik till barnens stora förtjusning!



Jossan i hopplandet och ja, det ÄR högt!



Tjohoo



Det fina tältet som egentligen är syster ysters...



Mys innan läggdags



Morgon i tältet






Vi var på Norrköpings ungdomscirkus en av kvällarna. Jossan var väldigt imponerad!






Nytatuerad



Västervik centrum



På väg hem stannade vi en natt hos Lena och Tommy och hade lite mer sommar...


Jossan fiskar....


...och får napp!



Paddeltur



Saga lär sig kasta...



"Sommar, sommar, sommar...."



Fredrik står på vattnet....



Väl hemma har Fredrik snickrat klart sommarens projekt, kojan till barnen!












Snart far vi iväg på nya äventyr men det berättar jag mer om i nästa inlägg!

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Elin

herregud vad ni har hunnit med grejer, härligt det ser ut :)

2009-07-29 @ 18:08:05
URL: http://elin87.blogg.se/
Postat av: Tina

Herrejösses vilket långt hår Saga har fått!!! Sååå långt såg det inte ut för en månad sen då ni var här. En månad !!!! sedan vi sågs, tiden ränner iväg... :(

2009-08-02 @ 21:23:27
Postat av: Veggomamman

Ojojoj, en massa kul bilder :-)

2009-08-03 @ 21:53:57
URL: http://veggomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0