Jobbet

Där var jag en snabbis i morse. Jag kände att jag ville träffa några innan jag börjar jobba igen. Det är skönt att slippa berätta allt för alla, nu får jag hjälp med det. Jag berättar "gärna" HUR men helst inte ATT.  Har varit i lägenheten idag också. Vi hade semmelpremiär, jag SKULLE köpa några goda smörgåsar till oss men så stod de där...

Jag är lite nervös för morgondagen eftersom dödsannonsen kommer att stå i tidningen. Då kommer ALLA att veta.... Annars ska vi ta en paus i helgen har vi sagt och det ska bli skönt att få ägna sig åt familjen igen. I morgon ska vi dansa ut julen nere i centrum, som varje år och på söndag ska vi fira min kära kusin Mia som fyller 40 år!

Trevlig helg på er, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja de där semlorna var faktiskt väldigt goda! att de bara stod där gjorde nog inte allt för mycket, vi behövde´t! =)

och som svar på din kommentar, så ja visst var det väl ändå så det var! morfar som berättade och mormor som inflikade. Som jag kommer sakna det!

Jag bävar också för morgondagen, kommer nog bli jäkligt hårt att se det hela i tidningen, och alla som kommer känna igen efternamnet sen! Fast herregud vad fin skrivet det var, väldigt personligt och fint.



Ha nu en fin helg med familjen och släpp allt det jobiga för en stund, det behöver du!



Kram

2009-01-10 @ 03:28:59
URL: http://mybloodysunday.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0