Regn, regn och åter regn...

När kommer solen egentligen så att vi kan göra den utlovade campingtrippen med syrrans tält? Hoppas så på att den blir av för ungarnas skull.

Igår var Fredrik duktig och städade ur hela garaget. Det blev tre vändor till returpunkten!! Själv rensade jag framsidans rabatter och mellan plattorna i gången. Tjejerna och jag bakade också bullar som vi festade på när syster yster med särbo tittade förbi. Domen för vårt läckande tak blev förresten att nödtäppa nu och lägga nytt tak om ett tag när Björn har tid. *suck* Nåja, skönt när det blir gjort iaf.

Idag har det inte varit många knop, vi har hälsat på mina föräldrar men inget mer. Grannen är klar med sitt staket och det blev faktiskt bra, det är så skönt att slippa de fula cypresserna som har hängt in på vår uppfart! Nu ska jag bara fixa nån liten klätterväxt (inte för hög) som ska täcka skarven mellan hans trästaket och vårt järnstaket. :o)

Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0