Intensiv vecka

Förra veckan var jag på kurs. Det var en riktigt jobbig kurs så jag var helt slut på kvällarna. Såg alldeles för lite av barnen också iom att jag kom hem 17.30. :o( Förhoppningsvis så har jag lärt mig något iaf så det inte var helt bortkastat!

Helgen har varit mysig. Vi har adventspyntat och bakat lussebullar. Saga hade julavslutning på dansen med dansuppvisning. Det var KUL att se hur mycket hon har lärt sig denna terminen!! :o)

På torsdag är det disco på barnens dagis med valfri utklädning. Det enda förbudet var ansiktsmask för det skrämmer de yngre barnen. Klokt. Återstår att se vad de vill klä ut sig till. Hade det varit efter jul så hade det varit givet. ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0