Stiltje

Oj, vad vi har semester. Orkar och hinner inte uppdatera bloggen som jag vill. Just idag ligger en febersjuk Josefine i soffan bredvid mig så jag är mer eller mindre tvingad att vara inomhus och att blogga är ju MYCKET roligare än att t ex vika tvätt eller städa. Som också behövs. Faktiskt mer än att uppdatera bloggen. Kanske senare.

Fredrik och Saga är på badhuset idag men annars har vi faktiskt varit vid sjön några dagar nu och det är ju faktiskt helt underbart! Det känns verkligen att man har semester när man kan packa lunch och vara vid sjön en hel dag!!

Josefine har fått leka med sin älskade kompis Malin ett par gånger också och så har vi faktiskt JOBBAT lite hemma också. Det ni! "Vi" målar fönster både ut- och invändigt på olika ställen i huset. En trädkoja är planerad också...får se hur det blir med tiden, vi ska ju faktiskt iväg en del också.

Kommer lägga in lite bilder så småningom. Ha det gott i värmen, det tänker vi ha!

Kommentarer
Postat av: Veggomamman

Finns bara en restaurang/uteservering på en brygga i min lilla stad så det är inte så svårt.

2009-07-06 @ 19:39:06
URL: http://veggomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0