Små stunder av lycka

Härmar Lisa och ger er en lista med några av alla små stunder som gör mig lycklig:

  • En blöt puss av barnen
  • En lunch på tu man hand med Fredrik
  • Vårens första knoppar
  • Fågelkvitter
  • Att komma till Ennesbo
  • Att se ett rådjur promenera förbi utanför köksfönstret
  • Att följa ekorrarnas lek i träden på tomten
  • Att se nya fåglar flytta in i våra fågelholkar
  • Att börja gräva i trädgården på våren
  • Att se barnen plocka och mumsa på våra egna bär
  • Att kasta mig ut i en våg och flyta med in


 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ah, fin liten lista tycker jag! Jag älskar verkligen att göra listor! =)

Jag vill också åka till Ennesbo för övrigt, måste visa martin det finaste stället på jorden i sommar...

2009-01-28 @ 18:26:35
URL: http://mybloodysunday.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0