Ny arbetsvecka

I söndags passade vi på att åka till Kolmården. Man vet ju inte hur länge vi har sån här tur med vädret men vi hoppas väl på att hinna dit åtminstone EN gång till efter denna. Vi åkte linbanan för första gången med barnen och det var en höjdare (i dubbel bemärkelse).

Igår var det jobbdag igen med strålande sol. Hann med en prommis till stan på lunchen och reklamerade Sagas jacka. Hade laddat upp med alla möjliga tänkbara protester men jag fick inte använda en endaste en. Det var ett känt fel så jag fick en ny jacka! Årets modell (jackan köptes förra året) , 200 kr dyrare och dessutom en storlek större!!! Det kapet kommer jag leva på ett tag. :oD

Efter jobbet hann jag svänga förbi blomaffären och köpa lite bollkryss och höstastrar. Astrarna kommer att lysa upp en av våra rabatter där det mesta är utblommat nu. *glad* När jag och tjejerna kom hem så gick vi direkt mot lekplatsen. Vi hann inte dit för när vi gick förbi Agnes hus så blev vi inbjudna på fika. Sen lekte barnen där hela eftermiddagen. Najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0