Sekatören

Japp, idag åkte sekatören fram för ett litet tag. Var tvungen att besköra vinrankan innan det var för sent. Egentligen ska det ske innan nyår men det har ju varit så kallt så det är nog inga problem. Jag måste ju faktiskt erkänna att det var riktigt gött att få göra lite trädgårdsjobb. Blev ju naturligtvis sugen på att göra mer men det fick räcka för idag. Nästa gång blir det en häck som får bli betydligt kortare i rocken!

Grillade korv gjorde vi också och åt den inne i växthuset. Det var rätt kallt ute trots solen. Det är så mycket snö i trädgården nu så att la man sig ner i snön så syntes man nästan inte. Nu räcker det faktiskt tycker jag. Syrran sa att det skulle komma ännu mer snö, det går inte för då kommer vi inte att komma fram på vår gata. Det är trångt så det förslår redan nu!

Iaf så har vi haft en riktigt lugn lördag och det var skönt! Nu blir det en film och lite vin innan jag stupar. I morgon ska barnen dansa så vi måste gå upp halv åtta. Urk.

Kommentarer
Postat av: Veggomamman

Hade jag kollat min mejl hade jag sett....men det gjorde jag ju inte så klart...inte innan jag redan var på väg i alla fall. Det är lite skillnad på UA i jämförelse med AT med tanke på omtanke...

2010-02-23 @ 10:10:54
URL: http://veggomamman.blogg.se/
Postat av: Veggomamman

Denn helg har du väl påtat i jorden där hemma?? Våren är här nu och sekatören borde fått jobba i alla fall lite nu??



Saknar dig på jobbet!!



Kram

2010-04-11 @ 20:11:20
URL: http://veggomamman.blogg.se/
Postat av: Veggomamman

Det blir en resa till Ullared i höst, Oktober brukar det bli. Det går säkert att klämma med en till passagerare på den resan :-)

2010-05-04 @ 20:57:12
URL: http://veggomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0