Biotajm!

Idag har Fredrik och jag varit på bio. Vi var ju också tvungna att se Avatar, det duger ju inte att se den på en 32-tummare hemma! Jag måste väl hålla med alla andra om att den är fantastiskt välgjord och snygg även om storyn var rätt så förutsägbar. Vi satte dock i halsen när det återstod 10 minuter av filmen (och då vet ju alla att det brukar vara rätt spännande) och duken blev svart! Jaha, liksom? Det dröjde ett litet tag men sen fick vi faktiskt se slutet också. :o)

Hem kom vi....knappt. Fortfarande ingen plogbil hemma på vår gata i Åby så jag fick lov att pulsa i ett hjulspår medan Fredrik körde runt och väntade en gata ner på barnvakterna som ville hem. Återstår att se var han parkerar bilen sedan.

HAR JAG SAGT ATT JAG VILL HA VÅR????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0