3 år!

Det har min lilla Josefine hunnit bli idag! Jösses, vad fort tiden går. 15.10 kom hon, 55 cm lång och 4965 g tung. Idag fick hon sin första riktiga cykel, oj vad stolt hon var när hon satte sig på den. Naturligtvis med sin nya prinsessklänning på. ;o)





Fast det har varit en fantastisk dag för min lilla tjej (och därmed för mig) så har det även varit riktigt jobbigt. Idag saknar jag mamma och pappa så otroligt mycket. De borde ha fått vara med och sett Josefines glädje över sina nya saker och Josefine borde ha fått bli firad av sina morföräldrar.

Mamma och pappa, ni fattas oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen fina tjejen, så himla söt! Kan tro att hon blev mäkta nöjd över cykeln! =)

Och ja, herregud vad de fattas oss. De har ju liksom alltid varit med när man får sin första cykel.



Tack för senast förresten! =)

2009-04-07 @ 15:31:11
URL: http://mybloodysunday.blogspot.com/
Postat av: Veggomamman

Sockersött!!



Grattis i efterskott till Jossan!!

2009-04-07 @ 21:24:35
URL: http://veggomamman.blogg.se/
Postat av: Elin

Halloj! Kan tanka mig att en rosa cykel inte blir annat an lyckat :) Haha, ja ibland langtar man hem lite till valorganiserade Sverige kan jag val erkanna. Men nu vantar forhoppningsvis resans hittills harligaste veckor med enbart sol och bad :)Gott! Bara vadret inte strular sa. Ha det kanoners! Kram

2009-04-08 @ 12:16:17
URL: http://elin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0