Jobbar hemma idag

Jag antar att tjejerna har smittat mig för jag känner mig hängig. Lika bra att jobba hemma. Dessutom var vi förbi BVC eftersom Jossan har en stor knöl bakom örat. *orolig* De skulle ringa tillbaka i morgon för att se om den hade ändrat sig i storlek. Det mest troliga är ju att det är en förstorad lymfkörtel pga nån infektion men eftersom jag har knölfobi så blir jag inte lugn förrän den försvinner!

En ROLIG sak är att vi (Fredrik) har tapetserat "smatten" under bänken i köket. Den var så ful förut eftersom det har suttit skenor på väggarna men nu är den sååå fin eller vad säger ni??



I helgen kommer svärisarna på besök, det var längesedan nu så det ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: Veggomamman

Snyggt!!!

2008-09-11 @ 12:33:01
URL: http://veggomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0