Nu skäms jag!

Att det ska vara så svårt att hålla den här bloggen vid liv!! Ska försöka skärpa mig nu tänkte jag. Har semester och därmed lite mer ork att sitta uppe på kvällarna. Har jag tur så blir det en vana innan jag böjar jobba igen! ;o)

Idag har familjen varit inne i stan och shoppat. Det blev presenter, både till oss och andra. Saga fick äntligen klippa sig också .Så stolt hon var när hon kom ut från frissan med rosasprayat hår och prinsesslockar. Äntligen slipper hon de torra tovorna i sitt annars så fina hår.

I morgon bär det av ner mot Göteborg. Hoppas på bättre väder så våra planerade besök på Liseberg och stranden i Åsa blir av. Ha det så bra tills vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Veggomamman

Välkommen tillbaka till bloggvärlden :-)

2008-07-08 @ 22:37:58
URL: http://veggomamman.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var på tiden ;)

2008-07-10 @ 00:43:47
URL: http://elin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0