Diskbänk och jordgubbstårta

Idag har Fredrik fixat en diskbänk till lekstugan, den ska sitta på baksidan och framför den kommer det att finnas en minialtan för att det ska vara skönare. (Egentligen var det nog för att Fredrik kände för att göra en) ;o) Nu ska allt bara fästas ordentligt och sen är den redo att användas. Jag har varit på jakt efter ett litet diskställ, typ ett sånt i trä som IKEA sålde förut men det verkar inte finnas nånstans. Trist, men jag kanske hittar nåt på nån loppis eller nåt.

Har fått en sån lust att pyssla och har nu bestämt att jag ska göra nån typ av scrapbook till tjejerna. En var, kanske med första året eller också första tio...har inte bestämt mig ännu. Pyssel blir det i vinter iaf! :o)

På eftermiddagen idag var vi hos E & J och åt jordgubbstårta. Mums. Ungarna lekte och vi fikade...najs. Hoppas på sol i morgon för Saga vill till badhuset.

Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0