Gäster och fredagsmys!

Idag på förmiddagen var jag chaufför åt Tina och Noel eftersom de skulle shoppa på stan. Eftersom Tina tokhandlar i 140 och därmed hinner med ALLA affärer så kom ju jag också hem med lite prylar även fast jag inte skulle...hehe. ;o)

Fredrik är på sommarfest med jobbet och kommer hem imorgon. Jag fick en briljant ídé och bjöd hem Paula och tjejerna på fredagsmys (= tacos och popcorn). Det var fullt ös från att de kom tills de gick. Nu sussar mina prinsessor så sött och jag fastnade här. Får se hur länge jag får sitta ikväll innan Josefine vaknar. I morgon kanske vi ska bada i Paulas pool. :o)

image43

image44

image45

image46

image47


Kommentarer
Postat av: Tina_li

Tokhandlar?!! Nu förstår jag nog inte riktigt vad du menar... Effektivitet.... Stavas det så?? Kram!

2007-06-02 @ 18:55:34
Postat av: Lotta

Hahaha, nån som tog åt sig där? ;o)

2007-06-02 @ 22:36:16
URL: http://lottasfamilj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0